10 Ocak 2017 Salı

Lal ve Can' ın Fırında Pişen Topları

                                                      

Lal ve Can için bugün fırında bebek köftesi yaptım. Yerken 'Top top'' dedikleri için de yemeğin adını : Lal ve Can'ın Topları koyduk 

Kullandığım malzemeler :

300 gram yağsız kıyma
Yarım soğan 
 1 tutam tuz
1 çay kaşığı  karabiber
1 çay kaşığı  kimyon
1 tutam kuru nane
Maydanoz
Ekmek içi 

Nasıl mı yaptım?

Çok kolay , Soğanı rendeleyip, içine tüm malzemeleri ekleyip iyice yoğuruyorum.

Kıvamına göre ekmek içini ekliyorum. Ne çok sert ne de çok yumuşak olmamasına dikkat ediyorum.

Yoğurduğum kıymadan, minik minik köfteler hazırlayıp yağladığım borcama dizip, önceden ısıttığım 170 derece fırında 20_25 derece pişiriyorum.

Sonra da bir güzel servis yapıyorum. 


Afiyet olsun...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder