15 Ekim 2018 Pazartesi

Bir Kızım Oldu



Bir kızım oldu dünyalara değişmeyeceğim,
Ömrüme ömür kattı, yaşımdan yaş aldı da aldı ,gençleştirdi beni.Onunla yeniden doğdum ben, yeniden küçük bir kız çocuğu gibi yaşadım her günümü, şimdi bakıyorum da şu 3 seneye neler neler sığdırmışız, nasıl dolu dolu yaşamışız her anı hiçbir anı es geçmeden değerlendirmişiz.
Bir kızım oldu benim, bir örnek giyindik annesi ve kuzusu gibi, birlikte danslar ettik kahkaha ata ata, bayramlar yaşadık bayramlıklar giyip tıpkı çocukluğumdaki gibi, birlikte kitap fuarlarına gittik defalarca, seçtiğimiz kitapları okuduk koyun koyuna,Atamızı anmaya gittik , Cumhuriyet, 23 Nisan tüm resmî bayram kutlamalarına hiç aksatmadan katıldık elele coşkuyla, yeri geldi turistik yerleri gezdik bir akşam üstü , yeri geldi sakince doğa yürüyüşlerine çıktık elele ,atladık arabaya fuarları gezdik, bazen de deniz havası aldık başbaşa, ana kız alışverişte yaptık, bir örnek pareolarımızı giyip denizden taş da topladık...
Bunlar sadece birkaç anı, bir kızım oldu benim hayatı dolu dolu paylaşıp yaşadığımız .
Bu daha başlangıç, daha neler neler yapacağız Allah’ın izniyle ,İyiki kızımsın pamuğum benim iyiki benimsin.
Ömrüm yettikçe elini tutacağıma, seninle herşeyi paylaşacağıma ve seni her gün daha çok seveceğime söz veriyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder