15 Ekim 2018 Pazartesi

Annelerde Sil Baştan Diyebilir



Lal ve Can ile olmak, oyunlar oynamak, onlarla boğuşmak, boya yapmak,kirlenmek, kitap okumak, her öğüne farklı yemek yapmak, giysilerini özenle seçip uyumlu giydirmek, dolaplarını hep toplu tutmak, oyuncaklarının düzenini korumak, birlikte yüzmek, koşmak, dans etmek , etkinlik yapmak , öğretmek ve onlarla öğrenmek. Bunların hepsinden sonsuz keyif alıyorum, hani diyoruz ya '' Ben En Çok Anne Olmayı Sevdim'' işte bu cümlenin hakkını vererek büyütüyorum onları.Bunu yaparken devamlı okuyorum, araştırıyorum, örnek alıyorum. Severek ve sonsuz istekle yapıyorum hepsini bu yüzden de uzun zamandır kafamda Çocuk Gelişimi ile ilgili eğitim almak vardı. Daha bilinçli , daha kontrollü ve daha güvenli büyütmek için  tabiki bunda Lal ve Can ile yaptığımız her şeyden keyif almış olmamın etkisi çok büyük.
Önceliğim ikinci üniversite idi ama karar vermek , harekete geçmekte geç kaldığım  ve bu yılı boş geçirmemek için ''Montesorri Eğitmenliği Eğitimi'' almaya karar verdim. Bu eğitim her ne kadar Lal ve Can için gibi görünse de aslında kendimi geliştirmek için attığım küçücük bir adım, böylece kendimi denemiş olacağım. Beklediğim gibi olmayıp, devam edemeyedebilirim ama bildiklerime ilave öğrendiklerim yanıma kar kalacak, kim bilir belki daha büyük adımlarda atabilirim bu yolda.Hayatımda hiç düşünmediğim bir yola çıkıyorum, yeniden yepyeniden bir sayfa açıyorum kaybedecek hiç birşeyim yok ama yanıma kar kalacak çok şey var .Bence annelerde sil baştan başlayabilirler.
Bugün eğitime başlıyorum ,artık bir nevi öğrenciyim ve vermem gereken derslerim,başarılı olmam gereken sınavlarım var. Bana şans ve başarı dileyin olur mu?

Musmutlu bir gün diliyorum.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder