15 Ekim 2018 Pazartesi

Nazara İnanır mısınız? Peki ya Anne- Babanın Nazarının Daha Çok Değmesine?



Nazara inanır mısınız?
Ben inanırım ama onun etkisini düşünerek yaşamam, değecekse değecektir, nazar değecek diye yemek yiyen kuzularımı “Ayy yemiyor” diye kötülemem aksine çok güzel yiyorlar diye gurur duyarım, nazar değecek diye gece hiç uyumuyor demem hatta beni bilen bilir hiç uykusuzluk çekmeden büyüttüğümü maşallah hep uykuyu sevdiler hiç sabahlamadım ya da hiç yesin diye taklalar atmadım. Arada hastaysa canı istemedi zorlamadım, ya da keyifsizse rüya gördüyse uykusunda ağladı aldım kucamda dolaştım ama hiç bunu genele vurmam. Nazardan çok, anne babanın nazarına inanırım ben . Gerçekten en çok anne babanın nazarı değiyor, geçen hafta okula koşa koşa giden kuzular için öyle sevindimki nazarım değdi iki gündür zor ayrılıyoruz, “Anne sen burda bekle, anne sende gel” jimnastik salonuna kadar iniyorum daha girmeden kapıda unutuyorlar beni gerçi öyle ağlama,kendini yerlere atma yok ama bu da bir nevi ayrılmama .Vallahi billahi değdi nazarım .
Maşallah demeyi hiç unutmam ama yine de annenin nazarı daha çok değer lafına katılıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder