6 Eylül 2018 Perşembe

Olumlu Cümlelerin İkna Edici Etkisi



Bazen oturup, uzun uzun konuşuyoruz karşılıklı. Anlatıyorum herşeyi, bildiğim ne varsa söylüyorum ne hakkında konuşuyorsak konuşalım mutlaka cevap veriyorum ve hep olumlu cümleler kullanmaya dikkat ediyorum. 
Geçen gün bir mağazanın tabelasında ne yazdığını sordular “Korkmaz ev aletleri” dedim, neden öyle yazıyor dediler “Çünkü orda Korkmaz marka ev aletleri satılıyormuş” dedim, '' ''Satılmazsa yazmaz mı? ''dedi Can  
“Orada Korkmaz ev aletleri satıldığı için Korkmaz ev aletleri yazıyor, başka bir ürün satılırsa onun adı yazar “dedim 
Bir tür oyuna dönüyor bazen, tüm olumsuz sorulara ısrarla olumlu cevaplar veriyorum . Bugün denizden akşam 18:00’de dönünce ikisi de bitik durumdaydı bayılmasınlar diye “Akşam yemeğini bitiren ile yarın itfaiyeci  olmaya gidiyoruz “  dedim. Can anında yapıştırdı soruyu ,
“Bitirmeyen gitmiyor mu?”
”Gidiyor anneciğim akşam hepimiz yemeğimizi bitirip yarın hep birlikte gideceğiz, üstelik bir sürpriz var Cem’de gelecekmiş” Lal sohbete bu noktada katıldı,
“Ben yemeğimi zaten bitiriyorum hep anne”
 Evet yavrularım dedim çok şükür yemek yeme derdimiz yok, benim derdim sizi ayakta tutmaktı başardım, birde üstüne tek başınıza 1,5 lahmacun götürdünüz.Eminim  ki, ben size ''Yemeyen geleme deseydim, o yemek yenmez ve gelmemenin verdiği üzüntüyle huzursuzlanıp dururdunuz.

Olumlu cümlelerin,siz farketmeden  ikna edici etkisi var bende işe yarıyor bence denemeye değer 😉

İyi geceler ❤️❤️❤️


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder