3 Eylül 2018 Pazartesi

Çağımız Çocukları Pek Sosyal



Ben küçükken yazları dayımın yazlığına giderdik, bütün kuzenler birarada geçirirdik bütün yazı. Gündüzleri deniz, bisiklet, park derken akşam olur sıraya girerdik duş almak için, yıkanan giyinir sokağa atardı kendini gece yarılarına kadar oynardık bazen. Bir sene evin tam karşısına disco açılmıştı, yaşımız küçük olduğu için giremezdik o ayrı, ara sıra ablamla abim Marmara Ereğlisi'ne götürürlerdi bizi discoya. İşte o bizi de götüreceklerini duyduğumuz an hemen koşar etek elbise giyer, banyoda süslenir püslenir bahçede gitmeyi beklerdik heyecanla. Bu resimde bana tam o günleri hatırlattı işte, Erol Evgin'i dinlemeye gittiğimiz gün ''Eğlenceye gideceğiz'' dedim.Lal illa etek istedi,bilezik taktı,ruj sürdü, parfüme bulandı Can'da saçlarını ıslattı delikanlı oldu artık .Lal ve Can ile akşamları dışarı çıkacaksak gündüzden söylüyorum hep, gün içinde sorup duruyorlar, bir heyecan bir sevinç tıpkı benim çocukluğumdaki gibi. Aradaki tek fark bizim çocukluğumuzda çocuklar her yere gidemezdi, onlar 3 yaşında Erol Evgin dinlemeye gidip, konser boyunca yorulmadan tempo tutuyorlar .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder