19 Ağustos 2020 Çarşamba

HAYALLERİNİZ GERÇEK OLSUN İSTİYORSANIZ



Hepimizin hayalleri var, hedefleri, planları,istekleri.

Ben bu seneye başlarken ısrarla bu yıl benim yılım, bu yıl benim yılım olacak dedim durdum. Küçücük hayallerim vardı oysaki, gerçekleşmesi kolay minik minik hayaller kimisi olsu kimisini unuttum bile bazısının da hala olmasını bekliyorum. Ama ilk kez hıdrellezde çok büyük dilekler diledim, mumlar yaktım ve tam söylenen saatte çizdim hayallerimi kağıda ertesi sabahta erkenden götürdüm denize bıraktım hayallerimi, normalde hiç inanmazdım Hıdrrelleze ama bu yıl çok inandım ve dileklerim gerçek oldu. Bir de bu yıl alma verme dengesine çok inandım, Hızır ve İlyas Aleyhisselam’dan dileklerimi dilerken bol bol iyilik yaptım. Hani dilekler diler olursa şöyle yapacam olursa bunu yapacam deriz ya, işte ben dileklerim olmadan yaptım.

Hayatta her şey gerçekten mümkün, yeterki hayallerinize inanın yeterki gerçekten peşinden gidin, bol bol iyilik yapın, hayır duaları alın, mutlaka birilerinin kalbine dokunun.

Ve en önemlisi olacak diyin olacak.

Sevgiyle kalın...

Nermin Merve Bozdoğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder