2 Ocak 2018 Salı

2017'nin En Güzel Hediyesi



Bu yılın bana en güzel hediyesi, siz sevenlerim oldunuz.
O kadar çok yürekten sevenim, arayıp soran arkadaşlarım, mesajlar atan takipçilerim, zor günleri benimle yaşayan gerçek dostlarım vardıki zor geçen bütün bir sene hep yanımdaydınız. Ayrı ayrı yazmak istediğim  çok insan var, ama atlarsam ya bir an unutursam diye burdan yazmak istemiyorum.

Hepinizi çok seviyorum, beni hiç yalnız bırakmadınız, başardıysam hepinizin hakkı var bundan emin olun.

Hele hele annem, babam, eşim , Lal ve Can gücüme güç kattınız.Ne kadar teşekkür etsem, ne kadar şükretsem az...Hepimize önce sağlıklı bir yıl diliyorum.Sonra çok mutlu olalım, huzurumuz eksilmesin, bereketli olsun evimiz cüzdanımız, bol bol gezelim, neşeyle resimler çekilelim insallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder