10 Kasım 2017 Cuma

Yeni Yıla Hazırlık Faaliyetlerine Başladık


Geçen sene yeni yılı karşılarken, Lal ve Can ile birlikte, kendi hazırladığım keçeden süsleri kestiğimiz kartondan ağaca yapıştırarak yeni yıl etkinliği yapmıştık.

O minicik elleriyle nasılda heyecanla ve özenle yapıştırmışlardı sonra da asmıştık duvarımıza. 

Bu yılda, 2017  bize pek iyi gelmediği için biran evvel yolcu etmek isteyip erkenden başladık yeni yıl faaliyetlerine.

Yabancı sitelerde gezerken bu noel ağacı çok hoşuma gidince önce kendime faaliyet yaratmış oldum ama çocuklarında yardımı oldu.


Gelelim ağacımızın yapılışına,
Plastik tabağı önlü arkalı, yeşil su bazlı boya ile iyice boyadım.

Tek kat sürünce pek yeterli olmadığı için ben iki kat boya sürüp kuruması icin bir gün beklettim.


Sonra renk renk kestiğim yuvarlak kartonların üzerlerine pırıltı vermesi için Birkutumutluluk' tan gelen yıldız parıltılardan yapıştırdım.


Ve bu süslü kartonlara kısa kısa ipler bağlayıp, (Toplu iğne ucu ile delik açıp ipleri gecirdim) agacı süslemek için beklemeye aldım.

Gelelim benim için en zor kısmına, boyadığım tabakları dışardan içe 2 cm girip yuvarlak şekilde keserek tabağın ortasına kadar ilerledim.Ortasından tuttuğunuzda döner daire gibi görünüyor olmalı.

Sonra belirli yerlerine iğneyle açtığım deliklere, süslü kartonlarımızı bağladık. İşte burada Lal ve Can'ın yardımına ihtiyacım oldu ve kolları sıvayıp ağaçları tuttularki bende süslerimizi bağladım.

Görünürde hiçbir  şey yapmamış gibi olsalarda büyük merak ve heyecanla bitmesini beklediler ağaçlarını tutarken. Bitince de kendi odalarına kendi istedikleri  yere astılar. Gidip gelip üfleyerek dönüşüne bakıyorlar.

Ellerinin değdiği herşey benim için dünya harikası, mutlaka deneyin hem yeni yıla onların enerjileriyle girmekten daha güzeli olabilir mi?

Gelecek olan sene, mutlu bir sene olsun inşallah.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder