2 Haziran 2016 Perşembe

Olduda Bitti Maşallah Damat Olur İnşallah

17.04.2015 henüz kırkı çıkmadan sünnet oldu benim oğlum. Bizim gönlümüzden geçen doğumda sünnet ettirmekti ancak minik ikizlerim çok küçük ve zayıf doğdukları için ertelemek durumunda kalmıştık. Doğumdan sonraki ilk kontrolümüzde çocuk doktorumuza danıştık, sünnet için hiçbir sakınca olmadığı için bizi ürologa yönledirdi. Doğum yaptığım Acıbadem Kadıköy Hastanedindeki Yrd.Doç. Bora Özveren ile görüştük. Can’ ı muayene etti ‘’İstediğiniz bir güne randevu alın yeter’’ dedi. Bir kaç saat hastane de istirahat etmesi gerekebilir diye özellikle sabah erkene almıştım randevuyu. E kolaymı bıçak altına yatacaktı yavrucuğum. Sabahtan Lal ,Can, annem ve ben bir güzel hazırlanıp gittik hastaneye. Ameliyathaneye kadar geçen süreç en kolayıydı. Ameliyathanenin kapısına geldik ve sıra Can’ımı içeri teslim etmeye gelmişti. Ne kadar öptüm hatırlamıyorum, çıktım gene girdim biberonunu verdim ağlarsa mamayla kandırabilirler diye, kırk kere kontrol ettim emziği üstündemi diye ve ağlamadan bıraktım oğlumu sonunda. 20 dakika bile sürmeyen operasyonu, ameliyathane’nin kapısında Lal ve annem ile birlikte bekledik. Bir anda küçüçük bebek yatağıyla çıkardılar oğlumu, gözleri açık ve öylece bakınıyordu etrafa hemen odamıza çıktık.
Herşey öyle yolunda ve sakindi ki Can’ım gözleri açık bakınıyor ama katiyen ağlamıyordu. Lal’imi de yatırdık yanına hemen ikiside sakin sakin uyudular. Yaklaşık 1 saat sonra da çıkıp evimize gittik. Sünnet operasyonun’dan sonra yapmamız gereken ; Sadece her idrardan penis ’in ucunu iyice temizleyip Bepanthol sürmek bu kadar. Ne pansuman ne dikiş aldırma başka hiçbir işlem kalmamıştı yapacak.Tabiki mikrop kapma riskine karşı normale göre daha sık aldık altını, annem korkup süremese de ben temizleyip merhemi sürdükçe hep iyileşiyor olduğunu düşünüp gülümsüyordum. 1 hafta sonra merhemi de kullanmayı bıraktık. Doktorumuz ateş ve hafif huysuzluk olabilir diye bize uyarıda bulunmuş olsa da çok şükür Can ne ateşlendi ne de huysuzluğu oldu. Çok kısa ve kolay bir operasyonla hiç anlamadan sünnet oldu benim oğlum. Oğlumuz sünnet olmuş, biz de anne baba olarak evladımızın ilk mürüvetini görmüş olduk. Tamamen sağlığı ile ilgili , psikolojik ve sosyal etkenleri düşünerek erken dönemde sünnet ettirsekte tabiki sünnet hatırası resimlerimizi de çektirmeyi atlamadık.
Kardeşi de cicilerin giydi ve bizim sünnet hatırası olarak ilk mürüvetimizi hatıralara kaydettik.
Biraz büyüdüklerinde, kimbilir davullu zurnalı bir de düğün yaparız neden olmasın ki ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder