24 Haziran 2016 Cuma

İSİMLERİ LAL & CAN



Lal ve Can,henüz 20 günlüklerdi isimleri okunduğunda. 

Benimde ismimi koyan Enver dedem okudu isimlerini.

O gün dedem ilk kez tanışmıştı ikizlerle ve isimlerini koyacağı içinde sabırsızdı.

Açıkcası bende çok heyecanlıydım ilk defa tanık olacağım için bayağı bir tantana sanıyordum.Ama hiçte öyle değilmiş sadece önce hangisi diye bir karmaşa olsada ilk doğan diye Lal’den başladık.


Dedem, önce Lal’i kucağına aldı, kıbleye dönüp kulağına ezan okudu sonra da 3 defa ''Senin adı  LAL ‘’ dedi.


Sonra Can’ı aldı yine kıbleye dönüp  kulağına önce ezan okudu sonra 3 defa ‘’ SENİN ADIN CAN’’ dedi .

Dedemin en büyük hayaliymiş ikiz evlat, olmayınca torunlarına bağlamış ümidi, biz altı torundan da ikiz olmayınca bütün ümidi bendim ve benim evlatlarımla yaşadı ikiz evlat sevincini.

Dedem, çok sevdi Lal ve Can'ı doya doya kucakladı,konuştu,n nay nay yaptırdı, gülümsedi. En son 2016 sevgililer gününde gördüm dedemi ona "Seni Çok Seviyorum.Lal ve Can artık yürüyorlar ne olur hadi kalk elinden tutup yürümek istiyorlar" demistim 2 gün sonra kaybettik dedecigimi...

Adlarıyla yaşasın evlatlarım, dedeciğimin güzel anılarıyla uzun ömürleri olsun inşallah...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder