19 Aralık 2015 Cumartesi

İkizlerin Biri Kız, Biri Erkek


İkiz bebek beklediğimizi öğrendiğim andan itibaren en büyük merak cinsiyetleriydi.  Ayrı yumurta ikizlerinde  çoğunlukla cinsiyetler farklı olduğundan , ikizlerimizin cinsiyetlerinin farklı olduklarını düşünüyorduk hep. Benim için önemli değildi, hep bir oğlum olsun isterdim.İtiraf ediyorum ikisi de erkek olursa nasıl baş ederim diye azıcık korkum olsa da ‘’Ne olursa olsun fark etmez yeter ki sağlıklı olsunlar’’ diyordum. Eşim de kız çocuğu sevdalısı bir baba adayı olarak ‘’Biri kız olsun en azından’’diyordu. Kısacası cinsiyetleri hiç önemli değil desekte gönlümüzden geçen biri kız biri oğlandı.

Dört ay bekledik cinsiyetlerini öğrenebilmek için. Bazı hamileliklerde bu süreç daha kısa sürdüğü gibi bazen daha uzun da sürebiliyor . Nadiren de olsa doktorların yanıldığını, doğuma haftalar kala verdikleri bilgilerin değiştiğini, hatta bazen doğumda bile farklı sonuç alındığını biliyordum. Bu tamamen bebeğin duruşuyla ilgili bir durum ama tabi doktorların yanılma payını da hafife almamak lazım. Bu karışıklığı ben de yaşar mıyım korkusu olmadı değil ama doktoruma olan sonsuz güvenim sayesinde bu endişe cinsiyetlerini öğrendikten sonra kaybolmuştu.

Merakla beklenen gün gelmişti, eşim o gün iş sebebiyle şehir dışında olduğundan annemle birlikte gittik hastaneye. Hamile kaldığımda ‘’İkiz içime doğuyor’’ diyen annem bu sefer ‘’Biri kız biri erkek ‘’ diyordu, bense heyecanı dorukta yaşıyor sanki doğuma girecek gibi kalbim çarpıyordu. Sıra bizdeydi bebeklerimizi görüyorduk,önce kontrolleri yapıldı bende birazdan heyecandan bayılacaktım. O gün cinsiyetlerini öğreneceğime dair çok inanmıştım ve görebilelim diye çok dua etmiştim. O da neeee orada uzun bir şey görüp kahkalar attım bir oğlum oluyorrrrrrrr .Sıra ikinci bebeğimde itiraf ediyorum o an azıcık korktum öbürü de erkek ise diye ama hemen o saniye iki erkek annesi olarak hayal ettim kendimi harika olacaktı. Aaaaa bu sefer bir çizgi gördük yaşasıııııııııııııııın birde kızım olacakkkkkk. Annemle birbirimize bir sarılışımız vardı çok mutluydum çok. Bundan sonrası hamileliğimin en heyecanlı ve en keyifli dönemi olacaktı.Telefonda 32 cevapsız ve hepsi babamızdandı. Giderken gitmesini hiç istemediğimden dönene kadar söylemeyeceğim demiştim ama daha alo dediği an ‘’ Hem kız hem oğlan babası ne haber ?’’ dememle kahkahalar çoğalmıştı.


Yakında hem ikiz, hem kız hem erkek annesi oluyordum.Bundan büyük mutluluk olamazdı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder