12 Aralık 2015 Cumartesi

Anne Bebek Fuarı

İkizlerim doğduktan sonra hayata yeni baştan başlamış gibi hissettiğim öyle çok an oldu ki. Bugüne kadar yaşadıklarımı üstün körü yaşadığımı, tat  almadan ve hiçbir iz bırakmadan ne çok şeyi  arkamda bıraktığımı fark ettiğim bir sürü an! Yeniden doğmak diye bir şey varsa işte bu tam kendisi. Hayatımı daha dikkatli, daha detaycı, daha bilinçli, daha planlı ve daha yaşanılır şekilde yaşamaya başladığımı fark ediyorum ve bundan sonsuz mutluyum.

Bunları nasıl fark ettiğimi soracak olursanız işte size en taze bir örnek . Yarın İBS Fuarı’na gideceğiz daha önce de gitmiş olmama rağmen bu sefer çok farklı ve ben  yaklaşık 3 haftadır bu fuar için hazırlanıyorum. ‘’ Hazırlanacak ne var alt tarafı bir fuar, gidip standları gezeceksin, bir iki kare resim çekeceksin, belki bir iki alışveriş, bir kaç ikram bitti gitti işte ‘’ diyenler vardır mutlaka. İnanın eskiden bende aynı bakış açısıyla giderdim fuarlara ama ikizlerimden sonra fuar anlayışım bile değişti.

İlk işim fuara giriş için bilet işini halletmem oldu. Sonra katılacak olan firmaları inceledim. Fuara katılan firmaların çoğunu daha önceden yaptığım alışverişlerden dolayı tanıyorum. Birde daha önce hiç tanışma fırsatımız olmayan, belkide tanışmak için  ikizlerimin büyümesini beklediğim firmalar var tabi Bu hazırlıklarım işte tam bu firmalar ve fuar ziyaretini kazanca dönüştürebilmek için.

Minik kızım ve oğlumun  daha sağlıklı ve daha verimli büyümeleri için, gelişimlerini ve ilerleyen dönemlerde ki eğitimlerini olumsuz etkilememeye özen göstererek, her şeyi zamanında ve en doğru şekilde yaşamalarına dikkat ediyorum. Bu nokta da bebeklerin ay ay gelişimlerini, tepkilerini ve sonuçlarını iyi biliyor olmak gerektiği için önden öğreniyor ama geriden uyguluyorum diyebilirim. İkizlerimin 9 aylık olmalarını beklediğim bazı eğitici programlar vardı ve  bu fuar bana  bütün seçenekleri bir arada inceleyip en doğru kararı verebilmem  için bir fırsat olacak. Yaklaşan doğum günleri için devamlı sitelerde gezinip hiçbir şey beğenmiyor olduğumdan dolayı kafamdaki doğum günü planlarına karar verebilmem için fuardaki miniklere özel organizasyon firmaları bana fikir olacak. Tabi ki planlarda bekleyen alışverişleri atlamıyorum. Tüm firmaların tek tek fuara özel indirim ve kampanyalarını inceledim hatta ezberledim. Çok fazla para harcamadan gerekli ve bizim için avantaj olarak küçük alışverişler yapacağım içinde ayrıca karlı bir fuar ziyareti yapmış olacağız.

Bu fuara katılmamın  mükemmel evlat yetiştirme yolundaki çabam dışında, benim insan canlısı minik ikizlerim yarın gönüllerince eğlenecek, hiç karşılaşmadıkları şaşkınlıklar yaşayacak ve kahkahalar atacak olmaları en geçerli sebebim .

Yarın için kendimden çok Lal ve Can için heyecanlanıyorum. J
                                                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder