24 Mart 2016 Perşembe

Cake Smash Partimiz



İkizler henüz 8 aylıklardı doğumgünleri için heyecanlanıp neler yapacağıma düşünmeye başladığımda.İlk olarak fikir olması için hamilelik dönemimde takip ettiğim bebek fotoğrafçılarının galerini gezmekle başladım.Genellkile yabancı siteleri takip ettiğimden Türkiye’de henüz yaygın olmayan bir CAKE SMASH çılgınlığı olduğunu ve bunun bebeklerin 1. Yaşlarına özel yaptıklarını gördüm.Bir bebeğe pastayı ver parçalasın başka ne isterki.



Artık doğumgünleri için ne yapacağım belliydi,madem gün onların günü onların doyasıya eğlendiği ve ömür boyu neşeyle hatırlayacakları  Cake Smash çekimini yapmalıydım.Ancak nedir,nasıl organize olunur,ne zaman yapılmalıdır hiç bir fikrim olmadığından dolayı iyiden iyiye içine girip bloglarda kendimi kaybedercesine araştırmaya başladım.

Sonra İBS Fuarında tanıştığım Nazenin Organizasyon’dan sevgili Miray’ın  ‘’Cake Smash organizasyonu yapalım bebişlere ‘’ demesiyle üstümden büyük bir yük kalktı. Son derece empati kurarak yaklaşan Miray,  Cake Smash organizasyonu hakkında tüm detayları anlatıp, birlikte çalıştığı  Fotoğrafçı ile çalışacağımızı söyleyip bir fiyat verdi.

Önce daha uyguna ve kendi imkanlarımla yapabilir miyim diye araştırdım ve bu araştırma sonunda bana çok çok uygun bir fiyat verdiklerini farkedince birde üstüne sonsuz ilgi hissedince Fotoğrafçısı ile detayları konuşup tarih belirledik. Gördüğünüz organizasyondaki tüm detayları kendileri hazırlıyorlar kostüm,pasta,arka plan süsleri,hatta çekim esnasında kullandıkları sakinleştirici müzikleri bile mevcut.Size sadece o harika çekimi eğlenerek izlemek ve kahkaha atmak kalıyor.

Kostüm için kafamda bir renk olduğu için kıyafet işini kendim ayarlamak istedim.Lal için su yeşili tütü aldım, anneannesi de marifetlerini konuşturup bebek pembesi ve su yeşili tonlarına uygun kolye ile kokoşluğundan ödün vermeyecek kadar süslü bir taç yaptı.Can içinde , yine aynı su yeşili renginde Papyon ve bir kot. 


Pastaları da yine kıyafetleri gibi soft renklerde olmasını istedim.Bu iki pasta dokundukları an ellerine bulaşıcak şekilde bol kremalı olarak hazırlandı ve tadı çok lezzetliydi. (Birebir tattım, hatta bıraksalar sahneye bile girebilirdim.)

Yaşadığımız kayıptan dolayı istenilen tarihe denk getiremesekte gecikmeli olarak Cake Smash için herşey hazırdı.Anlaştığımız gibi sabah erkenden bizdelerdi,hatta dakiklerdi.Tuğba hanım stüdyomuzu hazırlarken bizde kostümlerimizi giydik.


Veeee Lal ve Can artık sahnedeydi.Sevdikleri müziği açtık ve önce ailecek poz verdik.





Henüz hiç dokunmadan birer poz almak isteyen Tuğba hanım’a hiç fırsat vermeden direk saldırdılar.


İnanılmaz bir çekimdi,çok eğlendiler hele Can çok keyif aldı,kendini alamadı yavrum pastayı parçalamaktan, ‘’Alkış Can’’ dedikçe sevindi ellerindeki pasta etrafa sıçradıkça daha çok neşelendi.



Lal , biraz titiz davranıp ısrarla dokunmasa da evdeki eğlence ve neşeye kayıtsız kalamayıp o da çok eğlendi.



Ömür boyu izleyebilecekleri kamera kaydı dışında çekilen fotoğraflar,yapılan slayt gösterimiz bile yeterli oldu yaşadıkları mutluluğu ve neşeyi ifade etmeye. Ayrıca kamera çekimindeki  kahkahalarımız ve o yüzlerindeki ‘’ Biz eğleniyoruz’’ ifadesi bize ne kadar doğru bir kutlama yaptığımızı gösteriyor.

Önemli bir not: Cake Smash'in amacı bebeklerin pastaya bulanıp pos vermesi olduğu için özellikle ayakları ve üstleri çıplak olarak çekim yapılıyor. 



Ben biraz mükemmeliyetçi anne olduğumdan olsa gerek çok soru sordum ve çok didikledim organizasyonu. Bu sebepten ötürü sizlerinde aracılığıyla sevgili Miray hanım’ın anlayışları için ve bizim hayatımıza bıraktıkları bu muhteşem izler için sonsuz teşekkürlerimi sunarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder