20 Eylül 2020 Pazar

Zorunlu Olmayan Eğitim mi? Risk Altında Olan Sağlıkları mı?



Bugün günlerden 21.09.2020 pazartesi.

Eğer hayatımız normal seyirinde gidiyor olsaydı  milyonlarca çocuk okula , Lal ve Can’da tam gün ana okuluna başlayacaklardı. 

Ama olmadı, bugün sadece ilkokul 1. Sınıflar ve Anaokulları eğitime başlıyorlar, onlarda zorunlu değil eğer Veli göndermek isterse veya göndermeye mecbursa, bakacak hiç kimsesi yoksa  çocuğunu okula gönderecek. 

Haftada sadece 2 gün o da isteyen gelir istemeyen gelmez. Kısalan ders saatleri, azalan okul günleri.İsteyen çocuğun gelip istemeyenin gelmediği bir sınıfta verilen eğitim ne kadar verimli olacak?

Çünkü durum o kadar vahimki, kimse sorumluluk almıyor tüm sorumluluk velide o kadar yanlışki okula gitmeleri bu yüzden zorunlu tutamıyorlar!!!

Umarım tüm veliler bu gerçekleri göz önünde bulundurarak hareket ederler, doğrusu ben göndermeyi doğru bulmuyor ve sağlıklarının eğitimlerinden çok çok çok daha önemli olduğunu düşünüyorum.

Bir düşünün ,

Zorunlu tutulmayan, verilmesi gerektiği gibi verilmeyen eğitim mi? 


Yoksa yüksek risk altında olan sağlıkları mı? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder