24 Eylül 2020 Perşembe

Çocuk Odasına Renk Seçimi

İ


Hayallerim, hayallerimiz deyip duruyorum ama tabiki eğer  evde çocuk varsa evin dekorasyonu, kullanım alanı, penceresi,merdiveni hemen hemen herşeyi onlar düşünülerek yapılıyor.Neyseki büyüdüler biraz daha esnek kararlar alıp sınırlarımızı biraz daha genişletebiliyoruz. Ancak yine de her detayda önce onlar düşünülüyor.

Birde işin tatlı tarafı var, eğer evde çocuk varsa o eve renk katıyor, neşe, cıvıltı katıyor.Duvara pembe renk büyüsü ,masa sandalyelere şirinlik belki yataklara kahramanlık havası geliyor ister istemez .

Peki ya iki ayrı cinsiyetten çocuk var ise?

İki kıza oda yapmak kolay ya da 3 erkek çocuklu bir evi dekore etmek.

Ya bizim gibi hem kız hem erkek çocuklu aileler nasıl yapacak? Her çocuğa bir oda gerek ama şartlar öyle kolay değilki yapalım.Farzedelimki tek odayı paylaşacaklarki birkaç sene daha öyle planlıyoruz. Ne renk olacak renkler?

Lal, @ozterinsaat Adem dedesine dediki “Ben pembe oda istiyorum” dedi.

Can, hercai bir mavi diyor, bir batman’im ben kara olsun diyor ama ısrarcı değil pek ilgilenmiyorda aslında Lal renk isteyince o da istiyor. Ama Lal kararlı pembe olsun duvarları yatağımda Elsa’lı olsun 

Bana soracak olursanız ne pembe ne mavi ikisinden uyacak bir renk istiyorum  ama hangi renk bulamıyorum.


Sevgiler 

Nermin Merve Bozdoğan 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder