8 Ocak 2020 Çarşamba

Hedefe Giden Yolda Planlama İşe Yarar mı?


Blog yazmaya başladığımdan beri her yılın sonlarına doğru kendime gelecek yıl için yeni hedefler koyuyorum ama ne yazık ki hep sekteye uğruyor.Yılmadan daha programlı, daha sistematik çalışmaya niyetlendim her yeni yılda ama bir türlü olmadı olmadı olmadı.İkiz annesi olmak deyin, yardımcısız ikiz çocuk büyütmek deyin, çocuklarla doya doya vakit geçirmek için deyin, her şeye yetişmeye çalışmak deyin, ev işleri deyin, gezmek tozmak deyin ne derseniz deyin ama her nedense hiç istediğim gibi asılamadım şu blog yazılarıma. Milyon tane fikir geldi öteleye öteleye unuttum gitti bir çoğunu. Bu sene katıldığım Ebevynlik Zirvesinden sonra dedim bu sefer bol bol yazmam lazım elimde paylaşacak bir sürü bilgi var ama olmadı yine hepsi bende kaldı.Öyle böyle derken 4 yılı devirdi sevgili bloğum.
Ben  bu sene farklı bir yol deneyeceğim.Bu haftayı da kendime milad kabul ediyorum, sanki 2020'ye yeni başlamış gibi kolları sıvadım ve bu senenin uğuruna inanarak hedeflerimi planlamaya başlıyorum. Belkide planlamadığım için hep kaldı aklımdakiler, şimdi kendime haftalık planlar hazırlıyorum. Ve ne yapıp edip bu planlamama uyacağım dair kendime söz veriyorum.
Peki sizce Hedefe giden yolda planlama yapmak gerçekten işe yarar mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder