2 Ocak 2020 Perşembe

2020 Dileklerim

Yeni yıla sayılı günler kala sizinle 2020 dileklerimi paylaşmak istedim. En en en başta sağlık diliyorum. Bugünümü aratmayacak kadar sağlıklı geçsin yeni yıl, evlatlarımın, eşimin, benim, annemin babamın, ikinci annemin babamın, tüm sevdiklerimin sağlıkla geçireceği bir yıl diliyorum. Lal ve Can ile birlikte bol gezmeli bir yıl diliyorum . Eşimle birbirimize daha daha kenetlendiğimiz, nazarlardan uzak müthiş bir yıl diliyorum. Annemi ve babamı yanı başımda diliyorum hayatımın her anında olduğu gibi. Hiç bir kayıp yaşamadan daha da kalabalık bir yılgeçirmeyi diliyorum. Datça’daki hayallerimizi gerçekleştirmeyi diliyorum. Ve en büyük hayalim, bu yıl artık kitap yazarı olmayı diliyorum. Bir de sizlere tüm dileklerinizin gerçekleşeceği bir yıl diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder