2 Eylül 2019 Pazartesi

Bütün Yazı Eğlenerek ve Dinlenerek Geçirmek

Aylardan Nisan’dı Datça’ya geldiğimizde. Yaz'ı burada karşıladık burada da uğurladık.Gelmeden önce çok hazırlıklar ,çok planlar yaptım ve kendime bir sürü hedef koydum. Yeni açtığım YouTube kanalım için her hafta yeni video çekecektim, gezdiğimiz yerlerin videolarını hazırlayıp yükleyecektim, daha çok yazacaktım hatta akşamları bilgisayarımı alıp çimenlerde gece yarılarına kadar yazacaktım, ne kadar okunmamış kitabım varsa hepsini bitirecektim. Bla bla bla Şimdi yaz bitti bakıyorum hiçbirini yapamamışım. Bunların hepsi zaman ve kafa istiyordu çünkü, ben sabahtan akşama çocuklarla vakit geçirmek istedim.Denizde birlikte yüzmek, kumdan kale yapmak,markete onlarla gitmek, arabayı yıkatırken birlikte beklemek işin özü dolu dolu bir yaz geçirelim istedim. Bugünler geri gelmeyecekti çünkü, ehh gündüz yorulunca bazı geceler onlarla sızdım bazı geceler uyutup salıncakta çay içip keyif yaptım.Ama o boş vakitlerimde ne kitap okumaya, ne yazmaya enerjim kalmıyordu, kalan azıcık enerjimi kendime sakladım hep dinlendim sadece dinlendim. Çok tembellik ettim belki ama telafi etmeye hazır ve gönüllüyüm.Öncelikli hedefim tüm yaz çekip çekip düzenleyemediğim videolarım, sonra Montesorri paylaşımlarım, hazırlanıp kanalımız için planladığımız çekimler, okuduğumuz kitap paylaşımları ve tabiiki bolca kitap okumaya kaldığım yerden devam etmek... Herkese hedefe giden yolda başarılar diliyorum... Gününüz aydın olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder