2 Eylül 2019 Pazartesi

Bir Hayal Kırıklığı Akyaka

Bu yaz gezdiğimiz yerleri uzun uzun yazasım,sırayla heryeri anlatasım var ama nereden başlayayım bir türlü karar veremiyordum.Bende bir kere daha git deseler gitmeyeceğim yerden başlamaya karar verdim. Doğası,binaları,mimarisi çok güzel ama insanların yine bir felakete çevirdiği, senelerdir her yaz gitmeye niyetlenip bir türlü gidemediğimiz AkKYAKA. Giderken şu meşhuuuuuuur AZMAK ÇAYINA girmeyi,tekne turuna çıkmayı,denizinde yüzmeyi,ayaklarımız o buz gibi suda tost yiyip ayran içmeyi hayal ediyordum.Oysa pek hayallerimdeki gibi değilmiş. Kişi başı 12 tl'ye tekne turuna çıktık çok keyifliydi,o buz gibi şakır şakır akan Azmak Çayında gezmek,o doğa harikasına şahit olmak gerçekten çok güzeldi. Ama gerçekten buzzz gibi,tekneyle gezerken elimi soktum da felaket bir soğuğu var üstelik nasıl hızla akıyor görseniz vallahi beni kimse tutamaz ben savrulur giderim o suda. Kenarında girenler vardı,girmiş olmak için girdim mi girdim ama girip yüzmelik bir su değilmiş. O kadar kalabalıktıki, ne tost yiyebildik ne de bir çay içebildik.Her yer insan seli,bu resmi 4 saniye boş alan buldukta çektik.Hele hele denizini ne siz sorun ne ben söyliyeyim. Kumsalda karpuz kesenler, kilim serip yerleşenler, öbek öbek taşmış çöpler, atıl vaziyette duran şemsiyeler. Canım Akyaka,güzel Akyaka sen turizm cennetisin,doğa harikası bir çayın müthiş evlerin var nasıl olur da bir yaz günü bu kadar perişan olursun dedirtti bana.İlk defa gittiğim bir yer hakkında böyle olumsuz düşünüyorum,bir daha gider miyim hiç sanmıyorum ama hiç görmediyseniz, Azmak Çay'ında bir tekne turu için gidilir mi gidilebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder