2 Eylül 2019 Pazartesi

Abartma Tozu

Koca yaz, çocuklara okuduğum çocuk kitaplarını saymazsak elime alıp bitirdiğim tek kitap. Arada okumaya yeltendiğim kitaplar oldu ama başlayıp 5-10 sayfayı geçemedim bir türlü. Akşamları öyle yorgun oluyorumki kitap okumaya bile gücüm olmuyor, gündüzleri zaten ne mümkün onlarla kitap okumak. Okuyacaksam tabiki onların kitaplarını okuyacağım ben anneyim ne de olsa. Aylarca kitap okumayınca öyle özlemişimki okumayı, bu kitabı elime aldığım gün bitirdim.Tabiki kitap okumayı özlemem yeterli bir sebep değil kitabın akıcı ve etkileyici oluşununda payı var. Bana çok büyük mesajlar ve dersler verdi, yaptığım birçok hatanın farkına vardım bu kitap sayesinde.Nasılda abartıyormuşum bazı şeyleri, bu kitabı okuyana kadar normal geliyordu ama ne kadar gereksiz yük yükleniyormuşum. Yavaş yavaş gereksiz, lüzumsuz çoğu şeyi çıkaracağım hayatımdan. Az olsun öz olsun, sevgiyle sağlıkla geçsin hayat gerisi boş gerisi yalan ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder