30 Nisan 2019 Salı

Montesorri Paylaşımları Başlıyor



İş hayatımı sadece çocuklarla evde olmak için gözden çıkarmamıştım,aklımda öncelikli eğitimler ve planlar vardı.Ancak, hayat her zaman istediklerinizi yapmanıza izin vermediği için benimde hedeflerim, isteklerim ve amaçlarım askıda kaldı.Bugün 4 yaşındalar, bu iki sene içerisinde hedeflerimden, amaçlarımdan vazgeçmedim ama
mevcut enerjimi önce  ve sonuna kadar çocuklara ayırmak istedim. Geçen bu süre zarfında kendimi fırsat buldukça çocuk gelişimi kitapları okuyarak geliştirmeye çalıştım. Ama seçmeden, çocuklar üzerine yazılmış ne varsa okumak, her şey den haberdar olmak ve karşıma çıkacak her şeye hazırlıklı olmak istedim.

Ve günler geçti, enerjim yerine geldi, çocuklar okula başladı, evde de bana zaman kalınca  hem kendime motive hem de güç olması için eğitime ameliyatımdan önce başlayıp, başarıyla tamamlayıp ameliyata MONTESSORİ EĞİTMENİ olarak girmiştim. Bu benim için, benim başardığım o büyük sınavlardan sonra yeni bir başlangıçtı. Bugünde öğrendiklerimi, bildiklerimi bir eğitmen olarak  YouTube kanalımda sizlerle paylaşmaya başlıyorum.

Beni takipte kalın olur mu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder