9 Şubat 2019 Cumartesi

Yaş 35



Yaş 35 ,
Dolu dolu geçen günlerim, tadını çıkardığım yaşlarım var cebimde
Saçlarımda bir iki tane ak var bana yaşanmışlık katan
yüzümdeyse sadece başarmanın verdiği o sevinç
gözlerim hep ışıl ışıl
yaşadığım her yıla şükürlerim ve öğrendiklerim var

Zamanla değişiyorum evet,ama baktığım her resmim aynı,
İçimde hala sevgi dolu bir kalp,sadece zırh takıyorum kötülere karşı,
Biliyorum onların fıtratında bu ,benim fıtratımda ise affetmek ama artık unutmamak var!!!
Eskiden  kötülükle verdiğim mücadelelerden vazgeçer oldum artık
Herkes iyi değil, herkes gördüğüm gibi temiz değil biliyorum
Koruyorum kendimi sadece koruyorum tüm yalan, fitne fesat insanlardan

Yaş 35 , başladığım bu yolda kimse için üzülmüyorum artık
beni üzenlere ''Neden'' dememeyi, aksine '' Güle Güle'' demeyi öğrendim
Hayatta ayrılmaz yollarımız dediğim insanlarla ayrılan yollarıma şükreder oldum nankörlükleri gördükçe
Eskiden yalnızım zannederdim oysa artık kurtulduğum sahte kalabalıklara şükreder oldum

Yaş 35 şanslıyımki bu yaşımda farkettim gerçekleri,
Dünyalara değişmeyeceğim kızım ve oğlum yanımdayken, dünya kadar dertle savaşabileceğimi gördüm
Annem ve babamdan ötesinin olmadığını
Eşimin, gerçekten beni tamamlayan diğer yarım olduğunu
Ve dost dediklerimin değil, dost gibi davrananların dost olduğunu öğrendim

Karda üşüyebilmenin, güneşte yanabilmenin
Su içebilmenin, ekmeği çiğneyebilmenin
Annemle pazara gidebilmenin, babama menemen yapabilmenin
Eşimle sarılıp uyuyabilmenin
sevdiklerime seni seviyorum diyebilmenin
Sağlıklı bir bedenin ne büyük şans olduğunu
Ve yaşamanın ne demek olduğunu, savaşıp yeni baştan başlayarak öğrendim






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder