8 Ocak 2019 Salı

Nasipten Öte Köy Yok


Paris ile dördüncü randevumuz da hüsranla sonuçlandığına göre artık Mickey Mouse ve arkadaşlarına küsebiliriz .
Bundan 6-7 yıl önce eşime hiç sormadan,gidip doğumgünü hediyesi Benelüks Paris turu aldım,hemen o gün verdim biletleri doğumgününü beklemeden.Ben bekliyorum sevinecek diye o açar açmaz demezmi “Hayatım denetim var 1 ay kıpırdayamayız” yandı mı tur paramız yandı.
Bir sonraki sene gönül alma adımı olarak bu sefer bana hediye geldi biletler, ben bir sevin bir sevin hemen hazırladık evrakları verdik,sonra gitmemize kalmış 3 hafta vizeciden haber : “Pasaportlar kaybolmuşmuş” sinirden resmen ağladım evet, gidemememize ayrı pasaportlara ayrı ağladım Sonra tam bizim orada olacağımız gün Paris’te tiyatrodaki terör saldırısı oldu “İyiki gitmemişiz “ dedik yine. 
Sonra çocuklar 2 yaşına gelmeden niyet ettik baktık sırf #disneyland parkın girişi uçak biletinden pahalı madem bu parayı vereceğiz biraz daha büyüsünler de öyle gidelim dedik bu sefer niyetine girmeden yattı. 
Geldik 2019 ’aaaa bu yıl bizim için çok özel hem onlara hem bize ödül olsun, gidelim şu Paris’e dedik. Tam 5 gün uçakla yattım, otelle kalktım sorun bütün otellerin konumlarını söylerim. Disneyland’ın haritasını gözüm kapalı çizerim o derece herşeyi planladım, sonra çok sevgili eş dost “Disneyland’da 120cm boy sınırı var gitsenizde çoğuna binemez sizinkiler “ deyince bir hüsran daha yaşadık ve bu sefer bilet almadan zararsız atlattık.Hayır o değilde ölürsem Mickey ve arkadaşlarıyla küs gideceğim ona üzülüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder