24 Mart 2017 Cuma

Can'ım , Canım Oğlum





Can'ım ,
Canım oğlum, benim kibar, yakışıklı oğlum.Bana tutkuyla sevilmeyi öğreten ve hergün sevgisi aşka dönüşen ve beni içimi yaşama sevinciyle dolduran  hayatımın en kiymetlisi.

Kardeşinin bana "Merhaba anne " demesinin ardından hemen senin sesine ve nefesine akıttığım gözyaşlarım, aslında "Allahım  sana binlerce şükür" diye ettiğim en büyük şükür duamdı.
            

Hani bir kerecik öp diyorum hiç pas vermiyorsun , ama gece koynuma usul usul sokulup "Anneee"  deyip kendini öptürüyorsun ya işte eriyip bitiyorum o an.

Annesine gizli hayran, ama kardeşine her daim hayran. Hep böyle yanyana, hep dipdibe olun insallah. Hep dilinde "Dalll" olsun hep ayrılmaz parçan, en iyi arkadaşın, sırdaşın ve en güvendiğin olsun.


O doğduğu gün, sabaha kadar usulca göğsümde uyuyan miniminnacık oğlum, artık 2 yaşında kocaman delikanlı oldu.Yüzündeki tebessümün kattığı kibarlığın hiç azalmasın coğalsın, eee arada böyle havanda olsun anneciğim.



 Içindeki bitmek bilmeyen enerjin, neşen ve merakın azalmasın çoğalsın inşallah.


Birlikte nice senelerimiz olacak inşallah .
Seni çok seviyorum benim tatlı oğlum, tatlı oğlum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder