2 Kasım 2016 Çarşamba

Bana Sözümü Unutturan Museum Hotel & Beyzade Suit



Tam 7 kez Kapadokya’ya gelmiş biri olarak bu seyahatimizin başında kendime bir söz vermiştim.

Üç gün yazı yazmak, blog ile ilgilenmek, yazıları okumak, takip ettiğim bloggerlara göz atmak bile yok. En fazla kısa kısa notlar alırım, bir iki fotoğraf yorumlarım.

Değil bloğa yazı yayınlamak bilgisayar dahi açmak yok demiştim.

Madem çocukları bırakıp dinlenmeye ve keyif yapmaya geldik o zaman gerçekten sadece keyif yapacağız.

Tabi bu sözü verirken,  Kapadokya’nın her yerini avucumuzun içi gibi bildiğimiz için daha çok otelde dinlenir, çok yürümeden arada hava almak için çıkar, sessizliğini huzuru ve temiz havayı içimize çeker hem ruhen hem de fiziken dinlenir tazeleniriz diyordum.

Lakin, hesaba katmadığım bir detay varmış.

Museum Hotel’in her detayı kusursuzca tasarlanıp tam bir saray havasında olan Beyzade Suit Odası.



Kaldığımız odanın mükemmelliği tarif edilemez, gerçekten sabah kendimi sarayda sultanlar gibi hissettim. Paylaştığım resimde de yazdığım gibi biraz daha uyursam sanki cariyeler ard arda gelip altın varaklı testilerle yüzümü yıkayacaklardı.


O olmadı ama ben bu mükemmel banyoda yıkadım yüzümü günüme tavuzkuşlarının sesleriyle uyandım.

Kahvaltımı Güzel Atlar Diyarı’na karşı,…. yaptım.

Odaya dinlemek için geldiğimde yine kusursuz tasarlanan odanın bu çalışma köşesine bir oturayım dedim öyle hoş bir hava verilmişki dayanamadım ve ne yazıkki sözümü tutamayıp bu güzel köşede yazı yazarken buldum kendimi…

Museum Hotel, beni gerçek dünyadan alıp masallar diyarını yaşattığın  için sonzu teşekkürler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder