25 Şubat 2016 Perşembe

Burcu Baraner Ile Hayalleriniz Gerçek Oluyor...



  Bir kaç senedir takipçisiydim kendisinin, çizdiği resimlerin  ve ölümsüzleştirdiği anların  verdiği enerjide  beni çeken birşeyler olmuştur  hep.Hamileyken birşeyler düşünüp sonra vazgeçmiş olsamda birgün mutlaka bu enerjiyle tanışmak istiyordum.Meğer gerçekten tanışmak için en doğru zamanı bekliyormuşum,  ikizlerin doğumgünü organizasyonları için kafa patlatırken Burcu Baraner imzasını kullanmamın  çok  doğru bir karar ve tam zamanı olduğuna karar verdim.

     Birlikte çalışmaya karar verdikten sonra nasıl çalıştığını öğrenmek ve tanışmak için aradım.Resimlerdeki o enerji sesine yansımış gibiydi ve daha ilk konuşmamızda inanılmaz sevinç kapladı içimi aldığım bu enerjiyle herşey müthiş olacaktı.Tam yılbaşı üzeri olduğu için benden zaman istedi ve biz 2016’nın ilk günlerinde tekrar görüştük. Ben de o zaman zarfında kafamda doğumgünü konseptimize uygun hikayemi kurgulayıp ne istediğime net olarak karar verdim. Bizim çizimimiz ,hayalimizdekinden çok daha güzel oldu inanın müthiş bir eneji alıyorum her baktığımda. Üstelik yeni doğan minik Demir’in de enerjisiyle boyanmış . Şimdilik  gizli , ikizlerin doğumgünlerinde kullanılmak üzere evimizde saklanıyor.



    Bence durmayın, sizlerde Burcu Baraner imzası taşıyan bir çerçeve için mutlaka yer açın duvarlarınızda. Yapmanız gereken tek şey  ne istediğinize karar vermek , ondan sonrası tamamen  enerjisine, hayal gücüne ve emeğine kalıyor. Çizime başladıktan sonra resmin bitmiş halini sabırsızlıkla beklerken önce resmin taslağı geliyor ve  siz  onayladığınız  zaman  boyama kısmına geçiyor.Hiç sanmıyorum taslağı    beğenmeyen olsun, yine de daha ilk aşama da sizin fikrinizin alınması size ve resminize verilen özeni göstermiyor  mu?

   Sonra boyama kısmı bitip  son halini görünce hayalleriniz gerçek olmuş gibi mutlu oluyorsunuz.Çünkü çizilen resim sizin hayal ettiğiniz bir an, sadece size özel  ve tamamen sizin enerjinize göre renklendirilmiş. Resminizi  çerçeveletip,  kendi elleriyle yine o müthiş enerjisini katarak mutlaka aşk ve sevgiden izler bırakılmış şekilde paketleyip gönderiyor.


Peki siz neler çizdirebilirsiniz?

Yeni evlenecek olanlar kendi hikayenizi kurgulayıp düğün davetiyenizi çizdirebilirsiniz.


Yeni yıl yaklaşırken sevdiklerinize özel hediyeler armağan edebilirsiniz.



Kendinize marka oluşturabilirsiniz mesela önümüzdeki planım bloğum için kapak kurgusu hazırlamak.



Sevdiklerinize mutlu hayaller kurup ev hediyesi olarak verebilirsiniz.



Üstelik bunlar sadece çizimle kalmıyor,talebinize göre çizilen resimler ile baskıda yaptırabiliyorsunuz.Kupalar, t-shörtler, defterler, magnetler,bardak altları, taş magnetler vs ...


Sabırsızlıkla Lal ve Can için çizilen resmi paylaşmayı beklerken sonsuz teşekkürler Burcu Baraner...

Ve bir kez daha dünyamıza hoşgeldin minik Demir ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder