29 Şubat 2016 Pazartesi

Annemin Küçük Not Kağıtlarının Büyük İzleri



Ben küçükken evimizin farklı yerlerinde bana özel yazılmış notlar bulurdum. Okuldan eve geldiğimde yatağımın üzerinde, masamda, kalemliğimde, çantamda ya da kitabımın arasında bana özel yazılmış koca kağıtlardaki notları okurken hep çok mutlu olurdum. Genellikle annemin ders çalışmamda beni motive etmesi için hazırlanan notlar olsalarda sonundaki el yazısıyla yazılan ‘’Seni çok seven ANNEN ’’ imzası  içimde sonsuz bir mutluluk uyandırırdı.
Hala aklımda birçoğu;

‘’Dayan anneciğim herşey senin için mükafatını göreceksin.  Seni çok seven ANNEN ’’

‘’Sabır anneciğim çok az kaldı başarıcaksın.  Seni çok seven ANNEN’’

‘’Sen benim bebeğimsin. Seni çok seven ANNEN’’

‘’Dolapta dolma var gelince ye aç kalma.  Seni çok seven ANNEN’’

‘’Sakın birşeye elini sürme dersini çalış ben sana kıyamam.  Seni çok seven ANNEN’’.

Annem çalışan anne olsada asla bana yokluğunu hissettirmezdi.Eve geldiğimde  karşıma çıkan bu güzel not kağıtları beni çok sevindirir, üstümü bile çıkarmadan heyecanla okurdum ne yazdığını.Bakmayın kısa kısa örnekler verdiğime,her mesajda bana olan sevgisini anlatırdı uzun uzun.Hala hatırladıkça aynı sevinç kaplıyorsa içimi o an neler hissettiğimi sizler tahmin edin.

Sizlerde miniklerinize böyle küçük sürprizler yapıyor musunuz?

Benim anne olunca yapmak için sabırsızlandığım bir çok faaliyet arasında en güzeli bu olsa gerek. İkizlerim okuma yazmayı öğrensinler,hergün bu güzel notlarla karşılaşsınlar istiyorum.Bunun için renkli renkli not kağıtları, fosforlu kalemler almak için sabızsızlanıyorum.Hatta okuma yazma öğrenmelerini beklemeden küçük resimlerle bile notlar bırakmayı planlıyorum, bunun için biraz daha büyümeleri gerekiyor tabiki.


Sevgi sözcükleri duymak çocuklarda güven oluşturur. Karşısındaki insanla sevgi ve güven bağı kurabilen çocuklar, hayatları boyunca daima mutlu ve huzurlu olurlar.


Unutmayın , Çocuk yetiştirirken küçük detaylar, onların gelişiminde büyük adımlar atmanızı sağlar.

Bu aracılıkla bir kez daha sevgini hiç sakınmadan gösterdiğin için teşekkürler anneciğim...

Seni çok seven KIZIN...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder