3 Ocak 2021 Pazar

Yeni Yılın Yeni Adımlar


Yılın ilk pazartesisi , geçen Pazartesi’den var mı  bir farkı sizin için?

Yeni yıl yeni yıl işte geldi yeni bir yıl peki ne değişti? 

Yeni yılın gelişiyle hayatımız değişiyor mu?

Bundan 4 gün önce nasılsa  bugünde aynı değil mi?

Bence değil, 

Ben bu yıl  kendimi daha iyi hissetmek için kendime sözler verdim ve bugün başlıyorum uygulamaya. (Geçen sene verdiğim sözleri tutamamış olsamda bu sene kararlıyım) Yenilik ve değişim içimizde, biz istersek her gün yeni birgün aslında. Ama yeni bir yıl yeni kararlar almak için, yeni hedefler koymak için , kendimizi hayatımızı gözden geçirip değişiklikler yapmak için bence en güzel zaman.

Yepyeni bir yıl, tertemiz bir sayfa bugün alacağınız ufacık bir karar bile yıl sonunda size “2021 başkaydı” dedirtebilir.

Mesela ben ,

•Bugüne başka uyandım,

•Hergün en az 2 litre su içeceğim

•Daha az televizyon izleyeceğim

•Daha çok yazı yazacağım

•Hamur işini azaltacağım

•Hergün 10 dk çocuklarla dans edeceğim 

•Belki pilatese başlarım bahara doğru

•Hergün en az 10 safya kitap okuyacağım

•Daha erken kalkacağım

İhtiyacımız olan bütün istek ve güç içimizde, sizde bugüne size iyi gelecek bir yenilikle, yeni bir kararla başlayın göreceksiniz hayatınız değişecek.

Sevgiler

Nermin Merve Bozdoğan 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder