6 Ocak 2021 Çarşamba

HYGGE



HYGGE kelimesini hiç duydunuz mu? 

Peki nedir HYGGE?

Ben ilk duyduğumda çok merak ettim ve hemen kitabını alıp okumaya başladım. 

HYGGE ; Danimarkalıların Mutluluk Sırrı 

Dünya’nın en mutlu insanları Danimarkalı’lar.

Kime ve neye göre diyorsunuz biliyorum. Hemen söylüyorum, merkezi Danimarka’da bulunan Mutluluk Araştırma Enstitüsü’ne göre.

Avrupa Sosyal Araştırmaları’na göre de Avrupa’nın en mutlu insanları yine Danimarkalılar

Peki Nedir bu sır? 

Neyi farklı yapıyor olabilirler?

Gerçekten mutlular mı?

Mutluluk ölçütleri nedir ? 

Dünya’da en çok vergi veren ve yılın çoğu kötü hava koşullarıyla geçen bir ülkede insanlar nasıl bu kadar mutlu  olabilir? 

Ve benim en çok merak ettiğim şey; bizde bu mutluluk sırrını çözüp hayatımızın olumsuz yönlerini değiştirebilir miyiz?

Yeni yılda kendime birçok söz verdim, daha çok okuyacak, daha çok öğrecenek ve daha çok paylaşacağım. HYGGE bunlardan biri

Var mısınız gelecek yazılarımda hep beraber HYGGE’yi öğrenelim .

Sevgiler

Nermin Merve Bozdoğan 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder