10 Ocak 2021 Pazar

Datça’da Yaşamanın Hakkını Vermek


Datça’da yaşamanın en güzel yanlarından biri Lal ve Can ile  dağ tepe gezerken kaybolmak, kaybolup yeni yollara girmek, her yeni yolun sonunda başka bir cennete düşmek.Burası da o cennet köşelerden biri, yazın keşfetmiştik, tekneden geçilmiyordu ıssız, sakin, kimselerin olmadığı ama teknelerin çoktan demir atıp keyfini sürdükleri bir cennet.

Bunun gibi öyle çok yer varki beni büyüleyen, aslında hepsini tek tek yeniden gezmek hepsinde yeniden kaybolmak istiyorum.Lal ve Can ile kışın yürüdüğümüz yolları birde baharda yürümek istiyorum ama çok yaz gelmeden, havalar ısınmadan, badem çiçekleri açınca mesela .

Çok özeniyorum dağ tepe tırmananlara biz en fazla Kargı’nın tepelerine tırmanmıştık geçen kış hatırladınız mı?Hatta eşşeklere çantamızdaki salatalıklardan vermişlerdi. 




Çocuklarla yürümek zor sanırız ama tam aksine öyle müthiş bir enerjileri varki hiç yorulmuyorlar, yorulunca iki adım otursak hemen enerjiler fulleniyor. içlerindeki merak duygusu ve keşfetmenin verdiği mutluluk onları resmen destekliyor sanki arkalarından itiyor, siz yorulur dönerler sanıyorsunuz onlar tam tersine yorulmak bilmiyorlar. 

Artık iyice büyüdüler, bu sene  tepelere tırmanmayı deneyebiliriz diye düşünüyorum.Şu ev işlerimiz hafiflese, yağmurlar dinse, hava düzelse, bahar gelse badem çiçekleri açsa. Baharda bir deneme yapalım istiyorum inanılmaz keyif alıyorum onlarla yeni yerler keşfetmekten,bir kere keşfedip sonra bir daha bir daha gitmekten.O yürüyüşlerdeki sohbetleri, soruları, doğaya olan ilgileri merakları çok büyük keyif veriyor.

Madem tam Datça’lı oluyoruz, burada yeni bir hayat kuruyoruz o zaman  bundan sonra daha çok yürüyüp, daha çok gezip keşifler yapıp burda yaşamanın hakkını vermeliyiz.

Aklımdaki yürüyüş rotaları ve sizlere de göstermek istediğim bazı yerleri buraya not ediyorum;

•Aktur Tepe

•Hayıtbükü Tepe

•Gabaklar Koyu

•Karaincir 

•Belki Perili Köşk Adası

•Börtübet

•İnbükü

•Emecik

Yaz gelmeden gördüğümüz heryer bize kar, bakalım neler görüp nereleri keşfedeceğiz.

Sevgiler...

Nermin Merve Bozdoğan 

1 yorum:

  1. slot game - titanium-arts.com
    slot game. The game consists titanium dab nail of 15 players. Play now. Win titanium magnetic up to 2,000x your bet total bet. Play this game for real money mens titanium rings on our t fal titanium website. titanium flat iron

    YanıtlaSil