22 Kasım 2020 Pazar

Bazen Dinlenmek Gerek


İstanbul’du taşınmaydı derken hem ruhen hem fiziken çok yoruldum.Biraz dinlenmek istedim, bir haftadır ne yazdım, ne çizdim, ne okudum, ne de planladım sadece doğaya bıraktım kendimi, telefondan birazda olsa uzak durmak istedim , bolca çocuklarla çocuk oldum resmen tatile çıkmış gibiyim. Ve her zaman olduğu gibi yeni haftaya güzel başlamak için enerjimi bugüne depoladım.Arada ruhumu,kalbimi dinlendirmek iyi geliyor hem daha çok düşünüp daha doğru kararlar almamı sağlıyor  hem dışarıdan bir göz gibi kendimi değerlendirmemi hemde önümü gömemi sağlıyor.

Bir anne, bir blogger, bir influencer hepsini aynı anda heleki bu pandemi sürecinde yapmak pekte kolay değil aslında ama şu bir hafta kendimi öyle çok dinlendirdimki beni yoranın bunlar olmadığını tam tersine beni çocuklarımın, yazı yazmanın, üretmenin, paylaşmanın daha dinç tuttuğumu farkettim.

Ben yoruldum, durdum dinlendim, şimdi tüm hayallerim planlarımla yoluma yeni yollar, yeni fikirler ve yeni sürprizlerle devam ediyorum.Tüm enerjimle, Datça’nın güzellikleriyle size de şahane bir hafta diliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder