13 Ekim 2019 Pazar

Ebeveynlik Zirvesi

İnsanın, kendini istediği ve inandığı alanda geliştirme çabası var ise mutlaka başaracağına inanıyorum. Ben kendime en çok “Annelik” ‘te inandım ve en çok Anne olmayı sevdim.Anne olcağımı öğrendiğim günden bu güne devamlı okudum, araştırdım, eğitimler aldım, söyleşilere gittim, fuarlarda koşturdum öğrenebileceğim, kapabileceğim ne varsa hepsini öğrenmek, kendime katmak ve hayata geçirmek için her imkanı ve fırsatı değerlendirmeye çalıştım. Ama bunları sadece Lal ve Can’ı doğru yetiştirmek için yapmadım, kendi doğrularımı yanlışlarımı farketmek için, Lal ve Can ile yaşadıklarımızı sorgulayabilmek için ve hata yaptığımda en az zararla toparlayabilmek için yaptım. Öğrenmenin yaşı ve sonu yok, öğrendiğim herşey benim adımlarımı sağlamlaştırıyor, bu yüzden ebeveynlik yolunda koşmaya devam . İşte bugün de onlardan biri Ebeveynlik Zirvesine katıldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder