14 Ekim 2019 Pazartesi

Anneliğin Keyfini Çıkarmak İçin

Herkese kocaman günaydınnnnnn, Lal ve Can,bana sadece annelik duygusunu yaşatmakla kalmayıp içimdeki cevheri farketmemi sağladılar.Benim içimde çocukların gelişimini,davranış biçimlerini,neyi neden nasıl yaptıklarını ve biz ebeveynlerin neye neden ve nasıl tepkiler vermemiz gerektiğine dair müthiş bir öğrenme isteği varmış.Bence bunun sebebi, çocukları ve onlarla vakit geçirmeyi çok seviyor olmam. Hani bazen hatta genellikle ''İkiz mi?Çok zor Allah kolaylık versin'' diyorsunuz ya, benim verdiğim cevap hep aynı '' Eh tabi tek çocuğa göre bir tık zor olabilir ama keyfi tarif edilemez'' diyorum.Çünkü gerçekten onlarla olmayı çok seviyorum, Lal ve Can ile yaşadığımız paylaştığımız her anın tadını çıkarmak istiyorum.Bu yüzden hep okuyorum,kendimi geliştirmeye çalışıyorum çünkü onların dünyasını keşfedip öğrendikçe o zorluklarla baş etmek daha kolay oluyor ve benim için annelik zor değil keyifli bir hale geliyor. Size de tavsiyem okuyun, çocuklarla ve zorluklarla başetmeyi öğrenin, öğreninki zorlanmadan kuzularınızın ve anneliğinizin keyfini çıkarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder