2 Ağustos 2018 Perşembe

Sosyal Medya Detoksu Şart

Geçenlerde tam evden çıkıyoruz telefonumun şarjı bitti, bende şarja takıp telefonumu evde bıraktım denize giderken. Nasılda güzel oldu iyi ki bırakmışım. Çünkü Lal hanım, dalmaya başladığı için her anını yakalama gayesiyle bütün gün kamera açık geziyorum neredeyse, denizin içinde bile telefon elimde çoğu zaman ''Hadi bir dalda çekeyim'' deyince dalmıyorki, hele hele telefonu görürse dalası varsa bile dalmıyor, inadına mı yapıyor bilmem ama suda ilerlediği anı yakalamak için beni oynattığı kesin. O gün telefonsuz gidince, denize bir girdik saatlerce oynadık, ben suyun dibinden yüzdüm onlar benden kaçtı, ben olduğum yerde durdum Lal dalarak, Can koşarak beni yakaladılar. Aldım kucağıma gittikde gittik ilerilere, nasıl oynadık nasıl özgürdük. Şu teknoloji iyi hoş ama nasılda engelliyor özgürlüğümüzü değil mi? İçindeyken anlamıyorsunda uzaklaştığında anlıyorsun seni nasıl kendine esir ettiğini. Höani şu sosyal medya detoksu yapanlar var ya bence arada herkese lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder