25 Temmuz 2017 Salı

Doğum Fotografı Profesyonellik Değil Duygusallık Gerektirir



Hayatınızın en özel anı anne oluyorsunuz.
Doğumda, profesyonel fotoğraflardan ziyade asla tekrarı olmayan en özel anılar çekilir. Bu nedenle mutlaka önceden hangi anları istediğinizi belirleyin ve iletin.

1) Eğer ikiz doğum yapacaksanız, mutlaka ilk buluşmada, her iki bebekle birlikte fotoğraf isteyin. Benim tek tek çekmiş hep içimde kalmıştır.

2) Bebeklerinizle kucaklaşacağınız ilk anın resmini mutlaka isteyin. Gidim yarın gelirime bırakmayın o ilk anlar çok özel çok duygusal.
3) Istediğiniz pozlar baştan gösterin hatta sizde eşinizle önceden deneyin.
4) Herkes kanlı fotoğraflar istemeyebilir bu detayı asla unutmayın , ben istememiştim mesela söyledim çekilmedi.
5) Albüme fotoğraf siz seçin, hiç alakasız biriyle çekilmiş resminizi albümde ömür boyu görmek istemeyebilirsiniz. 
6) Mümkün oldukça bebeklerinize bakın, o annelik duygunuz tüm resimlere yansısın.
7) İçinizden geldiği gibi kocaman gülümseyin :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder