28 Haziran 2017 Çarşamba

Plaj Çantamızda Neler var?


Çocuklarımızın çok sevdiği deniz ve havuz zamanı geldi.Ben de sizlere, plaj çantamızda neler var  ve nelere dikkat etmeliyiz bunlardan bahsetmek istedim.


Her ikisi içinde giydikleri mayolar dışında ikişer tane yedek mayo alıyorum. Çünkü denizden çıkınca  ıslak mayo ile kalmalarını ve üşütmelerini istemiyorum.


Iki saniye bile sabit duramayan çocuklar için slipstop patikler olmazsa olmazlardan. Slipstoplar ile ayaklarına taş batmıyor, kum girmiyor, havuz kenarında kaydırmıyor. 


Kurulanmaları için peştemal bornozları tercih ediyorum. Hemen giyip oturuyorlar, ayağa kalkmak isterlerse kalkabilirler, bornozla her hareket serbest.

Birer tanede muslin bezlerden alıyorum, eğer uzanmak ya da uyumak isterlerse sezlong üzerine serip serin serin uyuyorlar. Ben ebebek' ten almıştım heryer de bulabilirsiniz.


Çocukları  denize götürüp gölgede tutmak çok zor iş, o zaman incecik, omuzlarını tutan tşört giydiriyorum. Bu tşörtler bize hediye gelmişti , aynılarından bulamıyorum ama gözüm gibi bakıyorum çünkü incecikler, ıslansalarda hemen kuruyorlar ve çocuklar hiç rahatsız olmadan oynuyorlar.

Şapkaları, unutmamak lazım. Bu yaşlarda takmayı reddedseler de şapkasız dolaştıklarında da sıksık saçlarını ıslatarak güneşten koruyabilirsiniz.


Veeee tabiki daha evden çıkmadan kullanmaya başladığımız güneş kremimiz. Ne kadar giyinseler ,şapka taksalarda kremsiz asla güneşe çıkarmıyorum. Hatta evde mayolarını giyince önce kremlerini sürüyoruz ondan sonra çıkıyoruz.

Cherek's kolluklar hep çantadalar, hemen tak, 18 saniyede şişir ve atla denize.


Artık şezlongta ya da denizin dibinde oturup şapşap suyla oynamak yetmiyor, durdukları yerde durmuyorlar. Bu  yüzden denize giderken çantaya aldığımız deniz oyuncaklarımız devamlı artıyor.


Bunların dışında birde, deniz kenarında oturmaları için roundie' miz var. Geçen sene Kaylakidsclub'tan almıştık. Birşeyler yerken, piknik yapar gibi üzerine oturup yiyorlar şezlongta ne kadar zorsa çocukla oturmak roundie ile o kadar rahat.

Bütün bu eşyaları aldıysak bizim için tamamdır haydi denize...

Sizlerede keyifli tatiller dileriz.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder