15 Aralık 2016 Perşembe

Keçeden Ayı Yapımı

                                                            

Lal ve Can'ın renkleri öğrenmeleri için bazı aktivieler hazırladım. İlk oyunumuz için  renkli ayıcıklara ihtiyacım vardı. Hemen sıvadım kolları ve rengarenk ayıcıklar hazırladım.

İhtiyacım olan malzemeler;

*Farkı renklerde keçe
*Daire şeklinde herhangi bir eşya
*Makas
*İğne ve iplik


Her renk keçeden aynı büyüklükte önce daireler kestim.

Daha sonra siyah keçeden her biri için ikişer tane göz, birer ağız ve yine ikişer tane olucak sayıda kulak hazırladım.


Turuncu keçeden de burun kesip hepsini hazır hale getirdim.

Daire şeklinde kestiğim kafalara kestiğim parçaları, iplerin ne önden ne de arkadan görünmeyecek şekilde diktim.Bunun için ipi keçelerin içinden yürütün yeter.

Bir kısmını akşamları ikizler uyuduktan sonra, bir kısmını da öğlen uyurlarken dikerek iki günde hazırladım.

Çok mükemmel ayıcıklar olmasalar da, oyunlarımız da bize gereken mesajı verecek ve ikizleri sevindirecek kadar güzel olmaları benim için yeterliydi.

Malzemeleri her kırtasiyeden  temin edip kolaylıkla yapabilirsiniz. Ben başka hayvan çıkaramadım çıkaran olursa paylaşırsanız bende deneyeyim.

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder