9 Mayıs 2016 Pazartesi

Anneler Gününde Anneannemize Bahçe Yaptırdık...



Bugüne kadar her anneler gününde ufakta olsa mutlaka bir hediye almışımdır ve hala hepsi durur anneciğimde. Hatta  geçen hafta babamız olmadığı için bize yatıya geldiğinde getirdiği geceliği görünce neler yadeddik birlikte.

Annemin tek hayali ; Datça’ya yerleşip bahçesiyle oyalanmak, Lal ve Can bahçede koşarken oturup kitap okumak.Torunları küçük olduğundan henüz bu hayalini askıya aldığımız için bende henüz gerçekleşmeyen hayalinin minyatürünü yaptırdım bu sene anneciğime.


Evet Lale’nin bahçesi,

Etrafında sevdikleri, çocukları ve torunlarıyla mutlu olacağı sevgi dolu bir bahçe hayal ettim onun için.

Kapısına ‘’Lale’nin Bahçesi ‘’ yazdık, marifetli elleriyle harikalar yaratacağı bahçesini soran olursa bilsinler onun olduğunu diye. Kalbimizi koymayı  unutmadık tabiki çiçekleri ağaçları sevgiyle büyüsün diye.


Kuzularını bıraktım yanına anneanneleriyle oynasın ona neşe getirsinler diye.
Bahçeye  beyaz mıcırlar döşedik yürüyüş yolu pırıl ,pırıl olsun enerji dolsun içimize diye.



Birde sandalyesine bir  kitap bıraktık, kuş sesleriyle dinlenirken  okusun ve okurken dünya’nın en iyi annesi olduğunu hep hatırlasın diye.

Nerden mi buldum?Tabiki Paspas'ın  Bahçelerinden,inanılmaz güzel çeşitleri var bana da hediye gelebilir bayılırım: ))) 

Biz hayaller kurup dilekler diledik bu anneler gününde kucak dolusu sevgiler tüm annelere...

www.paspasinbahceleri.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder