13 Aralık 2022 Salı

✨♥️ 2022’de BAŞARDIKLARIM ♥️✨

 



✨♥️ 2022’de BAŞARDIKLARIM ♥️✨

2022 büyük bir hayal kırıklığı, bomboş geçen bir yıl ve koca bir ziyanlık.Bu yıl için devamlı ‘’Ne kötü bir yıl bitse de kurtulsak’’ dedim durdum.

Ama sevgili @burcumericdurak sayesinde bir aydınlanma yaşadım ve şunları farkettim;


♥️Yaşadıklarım çok zordu ama ben dimdik üstesinden gelmeyi BAŞARDIM.✨


♥️Çok büyük haksızlığa uğradık bu yıl. Evet hatalarımızda vardı yok değil ama hiç adil ve vicdanlı davranılmadı, buna rağmen iyiliğe karşı inancımı yitirmemeyi BAŞARDIM.✨


♥️Bu yıl başlarında, ne kadar zor şartlarda  tek başıma nasıl mücadele ettiğimi düşünüyorum da onca şeye rağmen, hiç inancımı yitirmeden, hep tutunacak birşeyler buldum, sizlere bile pozitif olmayı, gülümsemeyi ve hayatın ne kadar güolduğunu söylemeye hep devam ettim ve herşeye rağmen mutlu kalmayı BAŞARDIM.✨


♥️Tek başıma Lal ve Can’a, Luna’ya, ev temizliğine, yemeğe, pazara, markete, çöplere, çamaşırlara …hepsine yetişmeyi BAŞARDIM.✨


♥️Koşturup dursam da  ne blogumu, ne yazılarımı , ne de kendi işimi hiç bırakmadan durmadan çalışmayı, yazmayı, üretmeyi ve para kazanmayı BAŞARDIM. ✨


♥️Arı soktu, balık zehirledi, ayağım alçıya alındı, Luna düşürdü, duştayken duşakabin patladı hatırlamadığım tonla aksilik yaşadım ama hepsinde isyan etmek yerine “Buna da şükür” demeyi BAŞARDIM.✨


Bugün sorsanız derimki, 2022 belkide en başarılı olduğum yıl oldu⭐️ Çünkü asıl başarı, bütün engellere rağmen vazgeçmeden kazandıklarınızdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder