25 Nisan 2024 Perşembe

KALEMİM YAZDIKÇA

 

Herkese günaydın,
Geçen gün, sabah haberlerinde, İsmail Küçükkaya dediki ‘’ Okumuyoruz,kitap ya da gazete hiçbir şey okumuyoruz.Buna basın mensuplarımızda dahil’’ Hatta o kadar emin ve sitemkar konuştuki yalnız olmadığımı farkettim.

İnstagram hesabımı ilk açtığım zamanlar durmadan yazıyordum çünkü bloğumda aktif okuyucularım  vardı. İnsanlar okur, yorum yaparlar, eleştirir ya da fikir verirlerdi. Böylece birbirimizden birşeyler öğrenirdik. Bende okuyordum blogger arkadaşlarımın yazılarını, özellikle anne bebek bloglarını Sosyal Medya’yı o zamanlar gerçekten çok verimli kullanıyorduk. Gezdiğimiz yerler, evde oynadığımız oyunlar, okuduğum kitaplar, deneyimler, tecrübeler…

Zamanla sosyal medya canavara dönüştü,bugün değil bloğa girip uzun yazıları okumak, postların altına yazılar yazılar bile okunmaz oldu.Uzun zamandır rahatsız olduğum bu durum benide çeperine aldı,insanlar okumuyor diye baktımki yazı yazmak yerine videolar çekiyorum.

Ben bu sektöre blogger olarak girdim oysaki, ama gidişat, insanların beklentisi, benim sektörden beklentim derken zamanla Influecer’a dönüştüm. Dönüştüm ama çokta mutlu olmadım, zamanla yazmayı bıraktım, çünkü insanlar okumak değil izlemek istiyorlar. Hayatın o yoğun, acıamsızlığıyla mücadele ederken dertlerden uzaklaştıracak  farklı, ilgi çekici, enteresan hatta güldüren şeyler izlemek istiyorlar.

Peki ya ben ne yapmak istiyorum?

Ben, yazmaya devam etmek istiyorum…

Kalemim yazdıkça, yazmaya devam etmek istiyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder