17 Şubat 2021 Çarşamba

Lal’e Mektup Deli Deli Kulakları Küpeli

 


Ah benim narin, hassas, düşünceli, kibar kızım 

Ne güzel büyüdün lokum kızım

Baksana kulaklarına küpeler taktık artık 

Ojelerim , rujlarım ,küpelerim hepsi benim olduğu kadar  senin artık

Biliyorum eteklerim, topuklu ayakkabılarım da çok hoşuna gidiyor 

Hem biliyormusun bende senin gibi annemin topuklu ayakkabılarını giyer, yerlere sürüye sürüye elbiselerine girer dolanırdım.

Sen bordo topuklu ayakkabımı çok seviyorsun ya hani giyip dolanıyorsun evde bende annemin siyah, deri, önünde fiyonk olan topuklu ayakkabılarını çok severdim. Onları giyer birde Nilüfer’in “Mor menekşe” şarkısını açar dans ederdim.

Senin söylediğin şarkılar genelde yabancı ama olsun ben sana “Mor menekşe” şarkısını da öğreticem söz...

Deli deli kulakları küpeli kızım benim 

Çok güzel büyüdün Lal’im benim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder