4 Nisan 2020 Cumartesi

Corona Günlerinde Çocuk Olmak

Herşey güllük gülistanlık değil değilmi herkes sıkılıp bunalıp daralıyor bugünlerde. Banada en çok sorduğunuz soru “Kavga ediyorlar mı?” Tabiki ediyorlar, aslında genel olarak çok iyi anlaşıyorlar öyle devamlı mızmızlık yapan, vuran, iten, atan çocuk hiçbir zaman olmadılar bu saatten sonra değişeceklerini de sanmıyorum.Çünkü birbirlerine çok bağlı ve çok düşkünler. Hele ki eve kapandığımız bu günlerde tek arkadaşları kendileri oldukları için inanılmaz iyi anlaşıyor bütün gün dipdibe herşeyi birlikte yapıyorlar.Biz artık onlara keyif vermiyoruz galiba ya da aynı dilden konuşamadığımız için illede sende oyna diye tutturmuyorlar ikisi birlikte çok güzel oyunlar kurup, saatlerce oynuyorlar sıkılınca ikisi birden sıkılıyor. Amaaa gün içinde bazen anlamsız inatlaşmalara girebiliyorlar, mesela bu resimde Can’ın derdi “Boya kutusunu ben tutucaktım Lal tutmayacaktı”Gerçekten çok anlamsız ve asla kavga edilmeyecek konularda anlaşamayıp atıştıkları oluyor.Öyle saçma sapan şeyler ki “Ben dokundum sen dokunma” , “Ben sola oturdum sen sola oturma” aaaa birde her sofrada “Sen başa oturdun ben başa oturacaktım” ile “Anneanne benim yanıma otursun” kavgası oluyor onlar oturuyor istedikleri yere biz annemle onların gönüllerine göre yerleşiyoruz sofraya. Diyorumki onlarda sıkılıyor napsınlar deşarj olmak için kendilerine sorun yaratıyorlar yoksa sen dokundun ben dokundum diye kavga eder mi insan ? Heeeh varmı sizde de böyle sebepsiz yere atışan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder