14 Temmuz 2019 Pazar

Beyaz Zambaklar Ülkesinde

Beyaz Zambaklar Ülkesinde , Atatürk’ün okul müfredatına alınmasını istediği bu kitap Türkçe’de en çok okunan yabancı eserler arasında. Yazıldığı dönemde ise Kuran’ı Kerim’den sonra en çok okunan kitap olmuş. Bir milletin büyük mücadeleler ve inançla nasıl başarılı olduğunu, özellikle Finlandiya’da bir avuç aydın topluluğunun verdiği olağanüstü mücadeleyi ve gelişmiş ülkelerdeki eğitim şekli #montesorri ‘yi anlatıyor. Bu kitabı okudukça Montesorri Pedagojisi’nin bir eğitim şekli değil bir yaşam biçimi olduğunu daha iyi anlıyorum... Bazen okuduğum kitaplardan bölümler paylaşıyorum ama bu kitabın her sayfasını paylaşasım geliyor o yüzden mutlaka okuyun derim😉 Haftaya bu harika kitap önerisiyle başladım, umarım yeni haftaya yeni kitapla başlayabilirim🤗 Gününüz aydın olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder