11 Haziran 2019 Salı

Cesur Azimli ve Başarılı Çocuklar İçin



Bugün yaşça büyük iki küçük kızı kano kullanırken gördü Can
Hemen atladı denize bende kullanıcam diye
“Saçmalama daha 4 yaşındasın Ne kanosu” demedim tabiki , gittik konuştuk hemen kiraladık nasıl sevindiler anlatamam .
O kürekleri bir tutuşları vardı özellikle Can nasıl kavradı nasıl çabaladı. 

Bazen büyümelerini bekleyemediğimi düşünüyorum, hayata dair ne varsa tadsınlar , öğrensinler, denesinler, ne istediklerine erkenden karar verip hayatları boyu kendilerine keyifli zevkler edinsinler istiyorum ve bunları yaparken  yanlarınlda olmak, o ilk deneyimdeki heyecanlarına, o ilk çabaya şahit olmak beni  inanılmaz mutlu ediyor.
Hem hiçte erken davranmıyormuşum baksanıza 4 yaşında da kano kullanılabiliniyormuş.

Eğer küçüksünüz deyip geçseydim hatta düşersiniz deseydim korkacak belki bir daha asla istemeyeceklerdi.Bu yüzden çocukları çokta korkutmamak aksine cesaretlendirmek gerekiyor.Daha güçlü, daha azimli ve daha başarılı çocukların tek sırrı bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder