10 Haziran 2018 Pazar

Erkek Çocuk Yetiştirmek

Bir oğlum olacağını öğrenmeden daha kuruyordum onun hayalini, kibar, centilmen, duygusal , yakışıklı bir oğlum olsun isterdim hep. Can'ım, can oğlum benim doğduğundan beri hassas çok narin , akıllı, tedbirli , duygusal ve sevilmeye çok düşkün.Tam hayalimdeki gibi , yatar yanıma "Yeeee beniii" diye cilvelenir, her cümlesi rica kipiyle biter kırmaya dayanamazsın,ne yiyorsa uzatır mutlaka paylaşır, hiçbir şeyi unutmaz şaşar kalırsın ama benim en çok hayran kaldığım yanı yolda görür çiçek alır uzatır birde "Senin içinnnn "der erirsin... Can, daha 2 yaşında bizden göre göre öğrenmişti kardeşine çiçek vermeyi, bu yıl artık kendi düşünüp uzatıyor "Senin içinnn" diyerek, dilerim bu onun hayatında yer eder ve ömür boyu içinden gelerek uzatır tüm çiceklerini. Evet bir erkeğin içindeki özü, huyu, suyu çok önemli ama bazı alışkanlıklarında ailede ve küçüklükten öğrenilmesi gerektiğine inanıyorum. Sonradan ne kadar işlersen işle olmayabiliyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder